Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки України.
Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням.
Нормативна база
Наказ Про організаційні питання запровадження Концепції НУШ у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня
Концепція НУШ
Методичні рекомендації
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 |
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової середньої освіти
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України
19 лютого 2021 року № 235
(в редакції наказу Міністерства
освіти і науки України
від 09 серпня 2024 року № 1120)
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти
для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ |
НАКАЗ |
02.08.2024 № 1093 |
Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1093729-24#Text
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього простору Нової української школи https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0283729-18#Text
Путівник для вчителя 5-6 класів put_vnik-dlya-vchitelya-5_6_-klas_v.pdf
ДОРОЖНЯ КАРТА вчителя мовно-літературної галузі: інструментарії оцінювання (для 5 та 6–11 класів закладів загальної середньої освіти)
ПРО ГРУПИ РЕЗУЛЬТАТІВ
У мовно-літературній освітній галузі України результати навчання учнів зазвичай поділяються на чотири групи: робота з текстом, усне мовлення, письмове мовлення та дослідження мовлення. Кожна група охоплює різні види мовленнєвої діяльності та має чотири рівні: початковий, середній, достатній та високий.
Групи результатів навчання:
- Передбачає вміння сприймати, розуміти, аналізувати та інтерпретувати інформацію з різних видів текстів (художніх, науково-популярних, публіцистичних тощо).
- 2. Усне мовлення:
- Включає в себе вміння говорити, слухати, вести діалог, висловлювати свої думки, брати участь у дискусіях, робити презентації.
- 3. Письмове мовлення:
- Охоплює вміння писати різні види текстів, дотримуватись норм української мови, використовувати різні стилі мовлення.
- Передбачає аналіз мовних явищ, розуміння особливостей мови, її функцій та впливу на людину.
Немає коментарів:
Дописати коментар