НУШ


Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки України.

 Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. 

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням.



Нормативна база 

Наказ Про організаційні питання запровадження Концепції НУШ у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня

Концепція НУШ


Методичні рекомендації

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 вересня 2020 р. № 898

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової середньої освіти


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України
19 лютого 2021 року № 235
(в редакції наказу Міністерства
освіти і науки України
від 09 серпня 2024 року № 1120)
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

02.08.2024  № 1093

Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання  https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1093729-24#Text


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього простору Нової української школи                                  https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0283729-18#Text


Путівник для вчителя 5-6 класів                                            put_vnik-dlya-vchitelya-5_6_-klas_v.pdf


ДОРОЖНЯ КАРТА вчителя мовно-літературної галузі: інструментарії оцінювання (для 5 та 6–11 класів закладів загальної середньої освіти)
  



ПРО ГРУПИ РЕЗУЛЬТАТІВ

У мовно-літературній освітній галузі України результати навчання учнів зазвичай поділяються на чотири групи: робота з текстом, усне мовлення, письмове мовлення та дослідження мовленняКожна група охоплює різні види мовленнєвої діяльності та має чотири рівні: початковий, середній, достатній та високий. 
Групи результатів навчання:
  1.      1. Робота з текстом:
    Передбачає вміння сприймати, розуміти, аналізувати та інтерпретувати інформацію з різних видів текстів (художніх, науково-популярних, публіцистичних тощо). 
  2. 2. Усне мовлення:
  3. Включає в себе вміння говорити, слухати, вести діалог, висловлювати свої думки, брати участь у дискусіях, робити презентації. 
  4. 3. Письмове мовлення:
  5. Охоплює вміння писати різні види текстів, дотримуватись норм української мови, використовувати різні стилі мовлення. 
  6.      4. Дослідження мовлення:
    Передбачає аналіз мовних явищ, розуміння особливостей мови, її функцій та впливу на людину. 












Немає коментарів:

Дописати коментар